090524

Hej på er allihopa!

Igår kväll så umgicks jag med Samah & Alexandra. Vi skejtade och spelade tennis. Efter det så gick vi hem till mig och bara chillade. Sedan ändrades planerna och vi gick upp till Susy som hade födelsedagsfest. Det var en jättebrakväll och jag drack inte ens. Kul var det ifall, sådana fester borde det finnas fler av. Kom ifall hem vid tre, halv fyra någongång och då var mamma uppe. Så jag & Samah satt och pratade med henne en stund innan vi gick och la oss.
Idag mår jag bra och är glad. Vet dock inte vad jag skall göra, men det verkar vara bra väder ute, men det återstår och se vad som händer. Funderar på att ta en sväng in till Kinna och träffa Zarah? Jag får fundera på det medans jag pluggar.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0