090519

God dag! Är just nu hemma för jag har håltimma. Goet! Ifall, TVn sattes på vid fem över sju i morse, men jag snoozade som vanligt och vaknade vid tjugo över sju tillslut. Var bara att stiga upp, sätta på sig linserna, kleta på mascara på ögonfransarna och sedan ta på sig. Det är underbart när man är trött på morgonen och segar som attans med att sminka sig och ta på sig och vips som det är, så är klockan åtta och det är dags att gå till skolan.

Ifall min första lektion bestod av information inför gymnasiet. Om ungefär ett halv år, så väljer vi vilken linje vi vill gå på. Åh, hoppas att det går fortfort! Vi delades in i grupper, vilket var jätteskoj. Så fick vi kort med massa yrken, gymnasieskolor och egenskaper. Så skulle man välja mellan olika yrken, skolor och egenskaper. Var skoj! Sedan blev det några tal av Örjan, Petra & Rickhard. Jisses, kan inte fatta detta.. det är inte så jättelångt kvar. höhö! Men jag är helt säker på vad jag vill bli och även vilken linje jag skall gå på.

Har bara två lektioner kvar när jag kommer tillbaka till skolan. Och det går rätt så fort, härligt! Sedan slutar jag klockan två och då hade jag tänkt att duscha och sedan sätta mig och läsa lite. Lånade faktist två böcker från Biblioteket, är riktigt skoj att läsa faktist. Har även läxa i svenska tills imorgon, så skall träna på den också. Men en chill dag blir det ifall! Pusshej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0