090518

Hej på er! Vilket vackert väder vi har idag och varmt är det också! Precis kommit hem från Kinna, då jag skulle lämna lite grejer till Zarah och även köpa godis. haha! Har ni varit i den nya godisaffären i Kinna? Helt underbart! haha. Ifall, om någon timma skall jag ut och gå med Cely & Lavi. Goet!

Skoldagen har varit bra. Jisses, har seriöst skrattat hela dagen, gick inte och få stopp på mig. Det är mycket roligt att skratta, höhö. Hade även ett test i bild idag, gick ganska bra. Gjorde inte mitt biologi prov idag heller, så jag sade till läraren och kunde göra det nästa måndag. Åh, härligt! Nu har jag ännu längre tid på mig att fatta detta. Annars har dagen varit bra, lite trött är jag men äsch. Jag slutade även klockan ett idag!

Well, har inte så mycket mer och skriva. Vi hörs, pusshej!


Grattis Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0