090515

Hej på er! Skoldagen har varit bra, hade ju prov och det gick helt okej. Musiken var nog ändå lätt den roligaste lektionen idag, hehe. Jag skall snart in till Kinna med Zarah & Steph, vi skall till systemet o sedan till lägenheten och kolla om det har blivit någon förändring på väggarna. Och nej självklart så skall dagens planer inte bli av, skulle varit med några men nehe. Åh, jag blir så trött på detta, samma jävla problem varje gång. Fy och blä för sådant! Att planera suger så jävla hårt ibland. Well, det är ifall fredag, så skall försöka att hålla humöret uppe endå. Vill dricka ikväll, det var ett tag sedan. Well, hittar jag inte på något idag, så skall jag faktist plugga! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0