090514

Hej på er! Skoldagen har varit bra och jag slutade redan vid ett ungefär. Gött! Jag kom hem och pratade lite med Zarah och Steph, sedan satte jag mig i Zarahs gamla rum och pluggade massa. Åh, jag är så duktig. höhö, har inte pluggat på ett bra tag. Men nu har jag ifall pluggat i typ två timmar. Har ju engelska prov imorgon och biologi prov på måndag. Så jag fokuserade mäst på engelskan idag, för att jag inte har tränat något alls nästan och jag har redan prov i det imorgon. Blev lite plugg när det gäller biologin också, men skall fortsätta senare ikväll hade jag tänkt. Skönt! Nu skall jag strax äta och sedan skall vi in till Kinna och ta hål i öronen och kolla lite grejer i Zarahs lägenhet. Skall försöka hinna med tjejföreningen också. Vi hörs ikväll! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0