090513

Hej på er! Vaknade tjugo över sju i morse, jag var så jävla trött att jag bara var tvungen att ligga kvar lite längre,hehe.
Tillslut så gav jag med mig och var tvungen att gå upp. Var bara att sätta sig framför speglen o kleta på mascara på ögonfransarna. Sedan bytte jag om till mjukisbyxor och en tjocktröja. Orkade inte anstränga mig för att se snygg ut idag, eller det gör jag alltid. Men nu syftade jag på kläderna. höhö! Sedan satt jag framför tvn och drack redbull i väntan på att klockan skulle bli åtta så att jag kunde möta Cely och sedan gå till skolan.
Har endast haft två lektioner, matte och svenska. På matten satt jag och studa massa, på svenskan var det massa skratt. Har egentligen Elevens val just nu, musik för min del. Men jag orkade verkligen inte gå, hade ingen lust o varken sjunga eller spela idag. Så jag skippade den lektionen och gick hem. Fy för mig, men detta är endast en engånsgrej, jag lovar! Kollar på Greys just nu och väntar på att klockan skall bli elva, så att jag kan gå tillbaka till skolan och ha rast i ungefär en timma. haha. Vi hörs när jag kommer hem igen, pusshej och ha en toppen dag!


Jag tycker om denna låten, otroligt skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0