090512

Hej på er! Nu är jag äntligen hemma. Skoldagen har varit bra, en lugn och skön dag. Det behövdes! Efter skolan så mötte jag upp Zarah och vi gick till Napoli och åt. Sedan gick vi hem en snabbis och sedan var det bara att ta bussen till Kinna då vi skulle kolla Zarahs lägenhet o hämta ut hennes nycklar till lägenheten. Vi mötte även upp Steph i Kinna, så vi gick alla tre och kollade på den. Lägenheten var jättefin faktist. Jag & Steph fick även en varsin nyckel, så snällt. Nu håller Zarah på att lägga in lite grejer som hon skall ha med sig och packar in det. Vet ni vad? Vi skall även dela upp kläderna senare, my gosh. För er som inte vet, så har både jag, Zarah & Samah samma storlek på kläder så vi har allting ihop. Dags att börja planera in en shoppingdag misstänker jag. haha! Nej, nu är jag trött och hängig, vill sova. Men nej, idag är det tisdag och massa bra program på TV ikväll! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0