090508

Hej på er! Åh, har precis kommit ur duschen, var så jävla gött o bada i varmvatten. Dagen har sugit, eller mjo förmiddagen var jätterolig, men eftermiddagen. Jag har varit ute och sprungit uppe vid H-sjön för ett jävla bra betyg. Och det bara regnade, regnade o regnade. Det ville aldrig sluta! Inte nog med det, jag fick även skoskav efter ett tag. Kändes som att man bara ville avsluta det hela, men nej tänkte jag för mig själv. Nu när jag hade kommit så långt, fick jag inte sluta. Men efteråt när man väl var i mål, så hade mina sockar fläckar av blod. Det var så äckligt.. men var bara att vänta på skjutsen o sedan åka hem. Har lagt på plåster o det gör inte lika ont längre. Skönt! Fan vilken smärta det har varit asså.. Ifall, nu är springningen gjord! Ingen aning om vad jag skall göra idag, men känns som att jag faktist bara skall ligga hemma och kolla på massa bra filmer. Är så jävla slut o frågan är ju bara när jag blir sjuk också.. Mina kläder var verkligen pissblöta.. dock min bh också! Så fyfan, förkyld och ont i halsen. Vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0