090507

Hej på er! Allt bra med er idag? Själv har dagen varit så där. Vi hade ju vårkonserten idag, första konserten sög rakt av, seriöst. Inget gick som det skulle!! Victor kom fram till mig efter att vi hade stått på scen och vi diskuterade. Jag var så förbannad, allt bara gick åt skogen. Men sedan var det dags för andra konserten och fyfan vad det gick bra. Var så jävla glad efteråt, det var nog mitt & Victors bästa. Vi rockade på scen och vilken beröm man fick efteråt, det är en härlig känsla det. Trots att jag var glad för att andra konserten gick bra, så tog min arghet över. Var så jävla arg för att första konserten hade gått åt helvete, så där var liksom min dag över, trodde jag. På matten var jag sur som ett as, stakars Ulf. haha! Well, efter matten så hade jag HK, vilket var gött. Fick göra läxförhör/prov -insatt i samma ) som jag icke hade gjort för att jag var sjuk då. Det var gött, för då behövde jag varken hjälpa till med att laga maten eller diska. Så två lektioner har jag haft idag och det har gått fort. Nu är jag hemma o är faktist glad nu, hehe. Zarah ringde o berättade bra nyheter. Vet ni vad? Jag kom på att jag nu äntligen får hyra film, det finns fördelar med att fylla femton år. Så senare blir det massa filmer och godis! Duschen först, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0