090506

* Idag är det min födelsedag. Grattis till mig själv på min 15 års dag *

Kan börja med att skriva ett stort tack till alla som har grattat mig, jag uppskattar det verkligen! Dock har jag inte svarat på alla sms jag fått, men det orkar jag inte heller. hehe, men verkligen tack!! =)

Skoldagen har ifall varit ganska så bra, missade både matte & svenska lektionen. Kunde ju inte blivit bättre! höhö. Sedan var det en stor diskussion på musiklektionen. Ingen av oss i musikklassen hade lust att vara med på Vårkonserten imorgon, och skulle vi inte vara med så ställer dem in hela grejen osv. Men det ordnade sig tillslut och vi skall vara med ändå. Åh, blä jag vill ju inte.. Well, som sagt det är bara att stå ut! Presenter har jag inte öppnat än, vill helst göra det senare på dagen. Men jag har ifall öppnat ett paket och det var ett presentkort, då det stog att jag fick ta hål i öronen o en parfym. Tack så mycket, Samah! =) Nu kommer jag snart att ha 5 hål i öronen, jippi! =) 


Det bästa är att jag får köpa ett fritidskort av mina föräldrar, nu när jag fyllt 15. * Noga med åldersregler *  Skall göra det redan idag, underbart!
Vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0