090505


* Jag fyller år imorgon *

Hej på er! Skoldagen har varit bra, var väldigt segt i morse, men sedan så piggnade jag till! Jag hade även svenska prov idag och som sagt, eftersom att vi inte har svenska varje dag, så är det uppdelat i tre delar o det är tio papper totalt. Jag hann göra sex papper klart idag, vilket är så jävla bra. Det gick kanon asså! Det lönar sig nog att träna mycket inför ett prov, hehe! Tror vi skall fortsätta med tredje delen nästa vecka, då vi inte har svenska mer i veckan pga föreläsning o terränglöpning. Well, jag är så jävla nöjd! Efteråt så hade jag min sista lektion, vilket var b-språk, vi kollade klart på en film och sedan fick vi sluta femton minuter tidigare. Skönt! Nu sitter jag här och Zarah undrar hela tiden vad jag önskar mig i födelsedagspresent, men saken är ju att jag inte vet vad jag önskar mig? Blääää!

Jag skall färga mitt hår senare. Jag skall färga det tillbaka till svart, trivs mer i den färgen! hehe.. Nu blir det lite plugg också, innan jag skall iväg med en sjuk Zarah till Konsum och hämta ut paket. Hihi! Hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0