090504

* Jag fyller år om 2 dagar *


Hej på er! Min skoldag har varit super bra. På morgonen så kollade vi på film och sedan var det idrott. En jävla jobbig men uppfriskande! Vi skulle para ihop oss två och två. Självklart så parade jag & Cely ihop oss. Så skulle man köra sten, sax, påse och den som vann fick bestämma vad den ena personen skulle göra. Eftersom Cely hade jätteont i foten, så bestämde vi oss för att köra något som vi båda gick med på. Så jag fick börja att springa 800 m och när jag hade sprungit klart, så var det Celys tur och så fortsatte det så. Tillslut märkte jag att alla andra hade gjort samma sak, haha! Och man skulle springa 800 m så jävla snabbt, man skulle ge järnet o springa allt man kunde. Det är inte alls långt o springa 800 m heller. Så det var faktist skoj o efter varje varv som man hade sprungit, så var man tvungen o göra armhävningar och sit-ups. Men gud vad skönt det var efteråt! Ifall, sedan hade vi SO o då fick vi kolla på film. Sedan rast, bild och NO. Slutade vid halv tre och nu sitter jag här och äter kycklingsallad! Tänkte sätta mig o gå igenom svenska provet som jag egentligen skulle ha haft på onsdag, men vi flyttade det tills imorgon, då vi har det uppdelat i 3 delar. För på onsdag så är det någon föreläsning om Alkohol osv.. om jag inte minns fel? Well, sedan blir det att lira basket! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0