090503

* Det var visst 3 dagar kvar tills jag fyllde år *

God morgon på er allihopa! Vaknade dock med ett bättre humör, än vad jag hade igår. Usch, vill inte ens minnas kvällen! Så den skall aldrig tas upp igen. Well, vad jag gör uppe såhär tidigt har jag ingen aning om, för jag är trött men orkar inte att sova. Funderar på att duscha och sedan plugga lite kanske? Mjo, det låter som en super bra ide, eftersom att Steph o Zarah inte kommer att vakna förrens om 98449884 år, så hinner jag göra det jag skall göra.


Jag & Zarah gick ut igår natt, vi var båda så arga och behövde varandra för att prata och få råd. Tack för att du finns där, både du & Steph. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte haft er, ni är fantastiska. Ni finns verkligen där, ni lyssnar och ni försöker att förstå och ni försöker verkligen att hjälpa till. Tack för allt! <3

Vi hörs lite senare, pusshej!


Jag älskar denna bild o jag minns denna dagen, jag var så glaaaaaaad o lycklig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0