090501

* Jag fyller år om sex dagar *

God morgon! Hur har eran valborg varit? Bra hoppas jag! Själv la jag mig rätt tidigt, vilket var jätteskönt. Nu är jag pigg och glad ifall. Härligt! Skall strax duscha och sedan så har Steph förhoppningsvis vaknat, så att vi kan gå ut. Läste ditt inlägg Steph och självklart så hänger jag på. Vi skall nämligen ut och sola, vet dock inte om det är tillräckligt varmt ute, har inte sett det än,men får la hoppas på det. Zarah ligger helt sönderdäckad i sängen, ha ha ha! Well, vi hörs senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag är uppe nu =] underbart vi kan ha kontkat på bloggen haha vilka nördar ! men ej apa förösk skynda dig å ha tunna kläder så vi chillar.. och ta med kortleken också ! =] RING MIG SÅ FORT DU ÄR KLAR jag är färdig typ =]

2009-05-01 @ 11:11:50
URL: http://lastephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0