Work out!

Kära jag har haft ett rejält styrkepass här hemma. Så otroligt skönt är det! Det är inte ofta jag tränar, fast jag lovat mig själv att börja göra det. Har sådan lust att gå ut och springa. Men jag tycker inte det är speciellt kul att springa själv, fast man skall göra det. Fast har man någon ipod så är det okej, men min är borta och Samah har med sig din. Suck! Så jag skall ta och styrketräna hemma varje dag. Låter gött! Innan var jag ute med Steph en stund och det var gött. Gud, vilket skönt väder. Gick i bara tröja och jag frös inte ens. Wihu! Tillbaka till TVn och pluggandet. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Rami

Nemen det e ju Aliaa =D hur mår du?

2009-03-15 @ 19:40:22
URL: http://www.ramiaziz.com
Postat av: En svärmorsdröm

Otroligt att du klarar av att träna hemma. Jag kanske skulle stå ut i fem minuter innan jag satte mig framför datorn:P

2009-03-19 @ 00:15:19
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0