Vi är bäst.

Hej! Har inte varit hemma på hela dagen, är ju nästan aldrig det längre känns det som. Är hos Julia hela tiden, mitt andra hem. Ifall, Julia messade mig vid ett på dagen och frågade om jag skulle med och kolla på match. Jag sov då hon messade, men snäll som jag är så gick jag upp och började att fixa mig. Gick mot Julia och sedan gick vi ihop till Arenahallen. Efter matchen så hämtade en person upp oss och åkte ner till Willy's och köpte massa dricka och godis. Vi mötte även upp Cely och sedan åkte vi hem till Julia. Vi satte oss på verandan och lyssnade på musik, snackade, åt godis och drack massa redbull. Det har varit en förjävla händelserik dag, går inte in på detaljer. Men det är ifall positivt! Vi planerade massa och jag ser fram emot dessa veckor som kommer. Vi skall festa massa, och festerna är redan planerade. Idol, Konfirmation, Födelsedagar, Praktisera, Påsklovet och broshans student! Efter praktiken, så har jag ungefär några få veckor kvar i skolan förre sommarlovet. Och då skall vi upp till Varberg. Ååååh, livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0