Väldigt störande.

Jag stör mig så otroligt på folk som klagar på att de får VG istället för MVG. Jag tycker det är nästan samma sak, men för att förtjäna ett MVG så måste man ju kämpa för det också. Och, man skall verkligen kämpa. För det är ju inte lika lätt att få ett MVG, som ett VG. Och visst, man kan tycka själv att man kämpat så mycket, men inte fått det betyget man förtjänar. Men att sedan gå och säga " Nej, men jag fick VG och det är inte bra. " Seröst, jag förstår inte vad som är fel med att få ett VG. Det är ett väldigt bra betyg och då tycker jag att man skall vara nöjd med det. Tex igår på bilden så fick vi våra betyg, för att lärarna skall skriva omdömmen för oss i 8an. Jag gick G, och jag blev faktist glad. Trots att det inte var ett VG eller MVG. Jag är inte bäst på bild, vilket jag är fullt medveten om, men jag kämpar endå och visar intresse. För jag trodde att det faktist kunde gå dåligare, som att få ett IG. Men däremot att en viss annan person fick VG och klagade så otroligt mycket att bara gud vet varför hon gjorde det. Kändes så sjukt onödigt, tyckte ju självklart att hon bara skulle vara nöjd och sluta prata om det. Men nehe, hon skulle visst fortsätta. Var tvungen att få skriva av mej, har stört mig så mycket på detta. Gud, att vissa aldrig kan bli nöjda. Jag är inte sådan, fast det kan bero om det är mitt favorit ämne också. Jag går ju musikklass och har musik två gånger i veckan. Med min ordinarie klass och med min musikgrupp. Och, om man går i musikklass, så vill man ju sjävklart ha ett bra betyg i det för att man tycker om det så mycket. Blev skit nöjd med betyget jag fick i musik i 7an, men det kan bero på att jag var stört kär i musik och otroligt intresserad av att sjunga och spela. Men nu i 8an så tappar/tappade jag intresset sakta men säkert. Nu har jag ingen aning om vad jag kommer att få i betyg i musik, men jag hoppas endå på ett bra. Hur kul är det egentligen att suga i något ämne man tycker om.. låter inte skoj!  Grattis till bästy Cely, som fick MVG i bild. Hon är sjukt jävla bra, ni skall se henne. =)

Kommentarer
Postat av: Cely

Tack bästy :D

2009-03-03 @ 15:05:45
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0