Tjejföreningen

Mjo, idag har jag varit med Julia och Ulla. Det var riktigt trevligt. Vi satte oss vid ängskolan, chillade och rökte. Sedan kom det två killar och spelade basket, rena underhållningen. Sedan tog vi bussen till Tjejföreningen. Jag bara hängde med som ett litet stöd, hehe. Men det var ju jättetrevligt faktist, men det var inte så mycket folk där. Så vi bestämde oss tillslut för att åka till donken. Så det gjorde vi. Vi beställde mat, och hade det bara allmänt trevligt. Vi satt där i flera timmar! Kul vare ifall, men sedan när man skulle ut till bilen, så var det ju svin kallt. Fyfan och ja hade ingen jacka på mej alls. Men har nog bestämt mej för att börja där nästa vecka. Nu är jag hemma, har faktist precis ätit, igen! haha. Kollar lite på TV, inget bra alls på torsdagar. Tänkte plugga lite, för jag har 3 prov tills nästa vecka. Men självklart så skall jag alltid skjuta upp det och orkar inte plugga idag heller. Får bli i helgen, annars blir jag riktigt besviken på mig själv! Kanske pluggar jag lite imorgon också? hmm. Blir ifall att vara med tjejerna imorgon kväll också, mucho trevligt! :) Nej, jag skall lägga mig nu istället och sooova skönt. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0