Tisdagkväll.

Hej! Nu är jag hemma igen. Hanna var här och hälsade på och hon har fått sitt körkort. Duktig! Har inte sett henne sedan studenten tror jag. Men ifall så var det trevligt och träffa henne. Mitt utvecklingssamtal gick hyffsat bra idag, med tanke på att jag + matte inte hör så bra ihop. Så har vi bestämt att jag skall efter att jag praktiserat och haft påsklov ha en egen tid med Ulf då vi går igenom matten tillsammans. Tycker jag är jättebra! Jag skall be min pappa om hjälp också, för han är liksom expert när det gäller matte. Förstår inte varför jag inte är det? haha. Men mjo, det gick ifall bra. Efter varje utvecklingssamtal så tycker jag om mina lärare mer & mer. Dem är så förståndliga! Anyway, jag sitter och kollar på Christine nu och har sjukt ont i kroppen och halsen. Jag vet inte vad jag har gjort, men kan nog även bero på att jag bara varit ute i tröja. Inte bra, Aliaa! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0