Studiedag

Hej på er! Vaknade för en stund sedan, skall strax hoppa in i duschen och duscha. La mig vid halv tre igår om inte senare. Är ganska död idag med andra ord. Efter att jag duschat skall jag föna och platta håret, så får jag det gjort med tanke att vi inte fått våran plattång än. Så om Cely skulle behöva den, så äre bara och säga till. Efter det skall jag gräva mig in i att plugga. Blir engelska, för att vi har prov på fredag och lite SO. Fysik provet jag, Cely och Amanda skulle göra igår, behövde vi inte göra bara för att det inte var någon " omprovs " tid denna måndagen. Gött! Så nästa måndag blir det.. Vi hörs ikväll! Puss


Kommentarer
Postat av: stephanie

aliicia, be zahara ringa mig sen lr sms:a lr nått så ja vet att allt e ok kan inte ringa hemifrån till nån av er och alla kompis har gått hemma :@ vill ba veta att allt e ok har inte velat gå heller ifall hon sover okey snälla!

2009-03-10 @ 20:10:49
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0