Steph, i miss you.

Jag saknar Steph. Vi som alltid pratar om precis allting. Känner att jag verkligen behöver prata ut med henne och hon med mig. Vi måste ta och ses snart! Jag skall strax lägga mig, första gången på länge då jag lägger mej inan klockan tolv. Har en klump i halsen, den där känslan av tårar. Jag vet inte riktigt varför, eller jo det vet jag nog. Men vill nog bara inte erkänna det för mig själv, eftersom att jag var så emot det för ungefär en vecka sedan. Äsch, jag är stark och skall försöka att inte bry mig. Men det är så svårt och jag undrar varför det är så svårt. Jaja, vill ifall åka bort ifrån Mark ett tag och bara få glömma vissa personer. Låten blickar tillbaks med DeKaN är så otroligt bra, speciellt texten. Jag behöver få skrika ut!! Åh!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: stephanie

älskling, ring mig hem ba om du vill vi kan ses idag okej?... ja kommer nog hem tidigare också så ja e inte hemma så sent lr ega trött..ja loggar in på msn när ja e hemma så kan vi sncka vi kanske kan gå ut å gå oki ?



älskar dig aliicia from the keesha=P

2009-03-04 @ 08:54:04
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0