Skön måndag.

Det gick bra med att tala om för min lärare att jag hade missat och åka upp till gymnasiet. Åh, trodde det skulle bli värre. Men det enda svaret jag fick var " Aha, okej det var ju synd. Vi kan nog fixa så att du åker dit på fredags istället. " Jag ba okej, och gick sedan och satte mig. haha! Mjo, skoldagen har annars gått väldigt fort. Eftersom att hälften av eleverna i AB är i Klövsjö, så är det lugnt och tyst på lektionerna nu. Underbart! Och vi har knappast några lektioner då vi verkligen jobbar. Kan inte bli bättre och så går vi bara denna veckan och sedan är det påsklov och prao efter det. Livet är faktist rätt så bra ibland! Jag ringde Zarah innan och bad henne gå köpa färg till mig. För jag skall nämligen färga håret svart, igen. Och trodde ju inte att hon skulle göra det eftersom att hon låg och sov. Men när jag kom hem så låg färgpaketet på min säng. Ibland är ju hon bara för bäst. Nu skall jag äta och sedan färga håret och plugga. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0