Sex and the City.

Visst är det typiskt när man planerat något, så blir det inte ens av?! Ah, det är det fan. Och, det skall alltid hända mig. Så typiskt. Funderar på att aldrig mer planera något. Fast man skall ju aldrig säga aldrig. Har sagt det många gånger förut och det har inte hållt någonstans. Jag sitter i mitt stora rum med laptopen och kickar på TVn lite då och då. Sex and the City börjar strax. Kollade på det innan, men får la kolla på det igen. Zarah är hemma ifrån Malmö nu, men hon åker nog hem till Stockholm imorgon tror jag. Det är fredag imorgon, jag skall inte till skolan. Tror inte denna värken går bort över natten, så jag får vila hemma. Missar mitt fysik prov, men jag skall göra det på måndag. Så hinner jag träna lite mer och se om jag får in något. Tänkte nämligen plugga imorgon, på en fredag. Jag drömmer mej bort just nu och minns när jag gick i sjuan så pluggade jag alltid på helgerna. Var något av ett stud då, vilket tyvärr har förändrats. Tror man kämpade för mycket i sjuan, vilket var ett misstag. Det är ju åttan och nian man skall kämpa mäst i för att få bra betyg och komma in på den linjen man vill. Men nu har jag mäst tröttnat på skolan och tvekar på att gå på gymnasiet. Men det är bara engångs tankar, hoppas jag! Jag som måste gå på gymnasiet för att bli polis eller advokat. Nu har jag inte så mycket på hjärtat att skriva, förutom att jag har jätteont i magen just nu. Fy! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0