Så jävla dåligt!

När man väl är trevlig, eller rättade sagt jag är alltid trevlig och gör rätt så mycket för folk. Kanske inte alla, men de jag känner som bäst. Men jag har märkt att hur snäll jag än är, så lönar det sig endå inte. För de är aldrig så trevliga tillbaka eller ställer upp lika mycket. Utan de tänker bara på sig själva i vissa lägen och frågar inte om man vill med på det ena eller det andra. Så jävla dåligt så det fan inte är sant. Det lönsar sig då fan inte och vara hur snäll som helst och ställa upp för folk, för tydligen så betyder man inte så mycket för den personen att den skulle kunna tänka sig att göra samma sak för en. Oh, fy! Jag e så jävla arg och det värsta är ju att jag inte har någon jävel som står mig nära, som förstår mig. Jävla fitta, eller fittor rättade sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0