Ni gör min dag, tjejer.

Inan när jag skulle lägga mig och även börja plugga, så gick jag istället ut med Julia och Cely. Vi var vid Ängskolan först, sedan gick vi hem till Julia. Hennes lillasyster var ensam hemma, och ville inte vara det. Så vi joinade henne och det var mys! Sedan inan vi skulle gå hem igen, så satte vi oss vid Julias dator och kollade på gamla bilder. Shit, fyfan vad ful man var förr i tiden. Det är riktigt pinsamt att man verkligen trodde att man var snygg då. Fy! Det blev ifall massa skratt och det gick inte att få stopp på oss. När jag kom hem så kollade jag på TV och somnade lite då och då. Sedan satte jag mej vid datorn. Har fastnat vid datorn, men skall strax gå och lägga mig efter att jag tvingat i mig min äckliga gå-ner-i-vikt dricka. Fan vad den är äcklig, ni vill inte smaka!!

 Min måltid framöver. =) Får bara dricka det och äta grönsaker.
Måsta tvinga mej själv att gilla det, men känns som att jag skall spy nu!! ååh, inget vidare.
Imorgon blir det stor handling med bara grönsaker.. misstänker jag äntligen får börja använda mitt och Samahs kylskåp. Och för en gång skull, så skall det inte bara ligga redbull där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0