Never Think.

Hello på er! Dagen har varit hyffsat bra trots allt. När jag kom hem innan så snackade jag med Zarah och Steph. De har beställt sina biljetter nu och åker utomlands i juni. Och, det fanns inga platser kvar. Fyfan, jag är så otroligt arg och besviken. Ville ju verkligen åka med och att pappa var helt positiv med att jag fick åka. Fast det kan nog bero på att jag isf åker med min stora syster. Så imorgon skall Zarah ringa runt och kolla på massa flygbolag. Åh, jag hoppas verkligen för att jag vill åka bort. Bara känslan av att få komma bort härifrån gör mig så jävla lycklig. Och, hur skall jag klara mig utan dem två i hela två veckor? Åh! Aja, nu skall jag ifall försöka och inte tänka på det så mycket. Jag är ifall glad för deras skull, för jag vet hur mycket de har kämpat för detta. Annars vet jag inte riktigt vad jag skall göra i sommar eller vad jag skall ta mig till. Buhu, nu skall jag forsätta att kolla på TV. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: stephanie

vi ska föröska å lösa de aliiciaaa , ååh tack för att du e så sweet å säger vi förtjänar de ändå å är glad <3 !

2009-03-26 @ 00:01:26
URL: http://lastephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0