Mysig tjejdag med min kära moder & moster. + Zarah.

Hej på er. Jag sitter här och snackar med Cely. Hon är sjukt underbar. Hon sitter och berättar om sin kväll igår, kan inte mer än o skratta. haha! Familjen Balika har en tendens att vara sega. Eller mjo, Julia ifall. Vi får inte tag på den jävlen, men kan möjligtvis vara s att hon sover. Hon har varit p Idol hela natten/dagen. Stakare! Men endå. Vi skall nog chilla hos min kära granne, Cely. Hon är ensam hemma så. Alltid lika mysigt och vara där nere. Dock kolla på skräckfilm. Lord, undra hur detta kommer gå? Vi vet ju alla hur det gick förra gången ;) haha! Inget jävla vidare. När mamma och dem kom hem innan, så blev det liksom en tjejmiddag med moster och mamma. Var jättemysigt faktist! Zarah var också med. Vi satt och snackade om precis allt möjligt. Känndes som att snacka med tex, någon av dina närmaste vänner. Då du tar upp tex, killar. Det är ju inte direkt något jag brukar snacka med min mamma om. Men nu bara smällde det till och jag var dö social! haha. Så vi spenderade massa tid ihop, är inte ofta vi gör det heller. Salem är i Malmö och pappa är i Göteborg tror jag. Har inte sett honom sedan igår. På tal om annat, så skall jag byta om och hitta kläder som jag kan ha ikväll. Gött att man bara skall vara i närheten, då slipper man klä upp sig. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0