Måndagkväll

Hej på er! Jag är dålig på att uppdatera, jag vet. Men tror att det kommer att förbli så hela veckan ut. Men skall försöka att blogga minst en gång om dagen. Annars återkommer jag när jag faktist har tid för bloggen. Jag har ifall pluggat lite smått och sedan gick jag ut med Ulla, Zarah och Sami. Vi var uppe vid hemmakväll och köpte lite grejer, sedan satte vi oss vid ängskolan och snackade. Mysigt, men sedan blev det så fruktansvärt kallt så vi tog vårat pick och pack och gick hemåt. När jag väl kom hem så hoppade jag i duschen och tvättade håret. Sedan var klockan redan nio och jag satte mig vid soffan och kollade på två och en halv män. Vilket jag gör nu också, det är så sjukt roligt. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0