Lite av allt möjligt och jag älskar att leva.

När man går upp i vikt, så sägs det ofta att brösten också blir större eftersom att de består av fett. Isf, måste jag gått upp en hel del. haha! Äsch, det syns inte så det är gött. Har med tanke fått väldigt stora bröst på sistonde känns det som. Det är ju inget fel med det, men ibland kan det vara jobbigt. Med tanke på att man inte kan ha vissa kläder, för det ser så dåligt ut, eller rättade sagt det ser billigt ut. Och, vem vill gå runt sådär? Nja, inte jag ifall! haha, ursäkta ämnet. Men nja, man skall ju visa sitt riktiga jag på bloggen. Right?
Fick en fråga en gång om jag har förstorat läpparna. Ja, man kan faktist tro det. Men det har jag inte. Är den enda i familjen som faktist har snygga fylliga läppar. De andra har små läppar gemfört med mig. Jag har ju alltid trott att jag är adopterad, så det kan nog stämma i detta läget. In på något helt annat så kan jag inte sova. Är sjukt pigg och jag sov inte ens länge idag. Konstigt, det är ju nu jag skall vara som tröttast. Orkar inte vara uppe, finns inget o göra. Har tröttnat på tvn och datorn. Men endå sitter jag kvar vid datorn, men det är nog för att jag absolut inte har något annat och göra. Kan verkligen inte somna. Åh! Som sagt, mitt liv är inte så intressant. Visst, det kan hända spännande saker då och då, men inte alls ofta. Förr var mitt liv riktigt roligt tycker jag. Nu har man blivit äldre, blivit mognare och bryr sig helt enkelt mycket mer vad folk tycker om. Vilket jag tycker är väldigt synd. Den person som säger att den inte bryr sig om vad folk tycker om en, den ljuger för sig själv. Så där sa jag en gång i tiden och ljög för mig själv och andra, när jag innerst inne visste att brydde mig så fruktansvärt mycket om vad folk tyckte. Tycker egentligen inte man skall göra det, för folk kan vara så elaka ibland. Ibland vill man bara inte höra sanningen. Jag gör åter ett försök, puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0