Life of Ryan

Jag har alltid tyckt att Ryan har varit bra skejtare och så, men hans program handlar ju endå mäst om att han hela tiden klagar på sina problem och pratar om hans känslor? Visst, hans program skall ju handla om hans liv, men det är knappast mycket som handlar om skate och så. Det blir ju tråkigt i slutändan och han är så patetisk ibland. Men mjo, han må vara bra på att skejta.

Till något helt annat. God eftermiddag! Vaknade runt två tiden av att jag inte kunde sova. Hoppade i duschen och nu sitter jag här. Måste börja plugga strax. Imorgon är det skola, men måndagar brukar inte vara jobbiga. Skönt och få ha ledigt på tisdag, visst det är en dag. Men det är underbart för det och jag som hatar att gå i skolan på tisdagar. Det kan liksom inte bli bättre. Nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0