Last night!

Har ni hört den låten med P.Diddy? Har ni säkert, men gud vad den är bra. Jag älskar den! Blir så otroligt glad när jag lyssnar på den. Börjar bara att le från ingenstans. Nu har jag duschat och ätit, nu är det Zarah som duschar och jag som sitter vid datorn. Vi skall lägga oss och vila en stund hade vi tänkt, vi är lite smått trötta. Vi måste ju vara taggade för ikväll. Mina föräldrar skall på kalas ikväll, så vi skall förfesta och så här hemma. Gött! Nu kommer lägenheten att bli ett kaos ikväll, det kan jag lova. Skulle det inte bli det, så är det ju världens mirakel. Puss o kram!

Nu fick jag reda på att min moster är på väg hit nu. Vad skoj, hon brukar nästan aldrig vara här ju. Nu kommer mina föräldrar vara överlyckliga. Dock så har hon en son på 2 år och en dotter på några månder. Vilket jävla liv! Men jag är glad endå. Puss på er och hoppas att ni får en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0