Jävla skit väder.

Hej. Nu är jag hemma igen, blev inte en så lång stund. Vi kollade ifall när Jonelia dansade och gud vad bra hon är. Jag, Cely och Julia har bestämt oss för att börja dansa till höst. Pga att dem har inga nybörjar kurser förtillfället. Och vi vill absolut inte hoppa in i en grupp där alla redan är så bra. Nej, fy! Sedan väntade vi på att Jonelias pappa skulle dyka upp och under den tiden hade vi så sjukt roligt. Vi skrek och hela fadderullan. Har knappt någon röst kvar, låter som en kille eller något. haha! Undrar hur jag låter imorgon då, usch. Vi trodde inte att kvällen skulle sluta såhär tidigt, men det gjorde den endå. Trots att jag och Julia inte ville det. Vet inte vad jag skall göra resten av kvällen, men blir nog att kolla på film eller något. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0