Jävla idioter.

Nu är det så här att jag skulle kunna sitta och skriva i hundra år om dessa idiotiska syskon. Jävla tjockis och killen skall jag inte ens gå in på. Seriöst, har ni inget bättre för er än att lägga sig i andras liv? Låt mitt och mina vänners liv vara! Och bara tanken av att ni snackar skit om oss till eran kusin, tror ni själva på att ni är diskreta och att vi inte kommer att få reda på det? Ni klagar på oss, men om ni bara visste hur jävla fel det är på er. Och avundsjuka, det är la det som gör att ni håller på så här. Sedan att ni går runt och säger att jag tycker om din brosha? Är du helt fucked up i huvudet eller? Visst jag snackade med honom, men hur många människor snackar man inte med liksom? Det betyder inte att jag tycker om killen för det. Isåfall så skulle jag nog tycka om hälften av befolkningen och nej lilla gumman, det gör jag inte. Jag hoppas att du läser detta och funderar ut vad ni egentligen har gjort. Jag förstår inte ens hur ni som bror och syster kan hata en person så mycket att ni gör såhär. Men som sagt, avundsjuka. Jag förstår att ni är det på mig, för det är ju trots allt inte lätt att vara mej. ;) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0