Jag som inte skulle,

falla.


Jag kollar på Sex and the City och nyss kom Zarah rusande in ifrån ytterdörren. Jag längtar tills imorgon och hoppas faktist på en bra kväll utan några problem alls. Det skulle ju ifall varit skönt och ha det för en enda kväll. Men jag tvekar! Jag behöver åka utomlands och jag har inte varit hemma på typ hela dagen, förutom nu på kvällen och då är inte flygbolagen öppna. Typiskt! Får bli imorgon. Zarah ska även få ut mej ur skolan tidigare imorgon, jag är överlycklig och ler av glädje. Jag hatar deprimerande låtar, men endå lyssnar man på dem och blir tillslut helt deprimerad själv. Kommer för många tankar upp i huvudet som inte borde finnas där. Mjo, skall läsa igenom ett papper nu och sedan blir det sängen. Puss på er som orkar läsa mina så kallade deprimerande-inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0