Jag lyckas fortfarande.

Jag som skulle plugga inan, men nej det blev inte så. Utan jag somnade istället. haha, jag lyckas fortfarande. Men jag kan inte klaga, det var gött och få sova. Vaknade vid kvart över sju av panik om att jag inte hade plugga någonting på provet. Jag är lite stressad, men det ordnar sig. Jag håller just nu på att platta mitt hår, sedan skall jag kolla på den Rätte för Rosing och plugga lite mellan. Jag måste skaffa mig en ny rumkamrat, det är så otroligt tyst i min och Samahs lägenhet nu när hon inte är hemma ibland. Visst, ibland kan det vara gött och få komma hem till en tyst och lugnt lägenhet, men ibland inte.  Tackar gud att mamma och dem bor i lägenheten jämte. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0