Jag kvävs av att bara ha tanken av att inte få ha dej vid min sida.

Jag gick inte och la mig inan, efter att jag hade duschat så satte jag mig vid msn. Där jag började att prata i konver.. med Julia och Cely. Det var trevligt och de får mig alltid att bli så glad. Vi disskuterade lite allt möjligt, men mesta dels om den kommande helgen. Vi har la kommit fram till lite olika, men det återstår och se vad som nu händer. Vi har ju alltid trevligt tillsammans, vad i än gör. Det är nog det bästa! Jag hade ett trevligt samtal med mamma och syster inan. haha! =) Kan tyvärr inte berätta vad samtalet handlade om, men kommer la upp någon dag endå. Jag skall sätta mig i mitt rum och kolla på Efterlyst nu. Vi hörs ikväll, annars så hörs vi imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0