Jag kan inte mer än att vara glad.

Vet ni vad? Broshan kom hem inan och var överlycklig. Han hade till och med köpt en tårta och då är det stort. Han överraskade precis hela familjen med att han hade fått sitt körkort. Är så glad över det, för att han har verkligen kämpat och förtjänar det. Så fort han berättade nyheten, så tog han bilen och åkte ut och körde med sina vänner. Lycka! Jag har nu skapat mig en Facebook och det är väldigt komlicerat. Försöker att förstå mig på det! Det går sakta men säkert framåt. Samah var i Göteborg idag och kom hem med två bodys till mig. Åh, jag älskar bodys! Det är så himla snyggt. Jag skall strax pröva dem. Ena är i svart och den andra är i färgen lila. Jag har kläder för helgen och skattar mig lycklig. Jag vet inte vad jag skall göra, men något skall det ifall bli. Jag får se om jag blir frisk också och då antar jag att det blir Cely & Julia på lördag. Som vi planerat, förhoppningsvis. Nu ska jag deppa och fortsätta vara sjuk, nej jag skoja. Det är ju fan fredag imorgon! =) höhö. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0