Jag har huvudvärk!

Mjo, jag har huvudvärk och det är inte alls roligt. Zarah har precis varit och köpt mat och vi skall strax sätta oss och äta. Jag har fortfarande ont sedan jag brände mig, fyfan vilken smärta. Gör nästan lika ont som att pierca sig ju! Kollar även på My name is Earl, den serien är rolig. Jag längtar tills på fredag då jag skall umgås med Linette, Julia och Cely. Vi vill köra anden i glaset, så som det kallas. Jag körde det en gång och jag trodde att jag skulle dö för att jag skakade så mycket och massa tårar blev det. Men endå, så vill man köra det på något sätt. Mjo, hoppas veckan går fort så att det kan bli fredag! God natt, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0