I push my fingers into my eyes.

Kollar på MTV just nu och det är Slipknot som uppträder. Nu spelar de min favorit låt som Slipknot har gjort, Duality heter den. Och tackar gud att dem inte skriker och har alla dessa konstiga röster i denna låten. Mjo, dom skriker la lite, men den är bra för det. Finns ju vissa låtar med andra band där dom skriker och har alla dessa konstiga ljud att man funderar på självmord, för att det är så hemskt att höra. Eller, rättade sagt så är det inte hemskt, utan skrämmande. Men jag antar att jag är svag för sådant. På tal om annat, så är jag rastlös. Finns inga bra filmer eller serier att kolla på. Filmen tog precis slut på kanal5. Det är kallt och dystert i mitt rum. Vilken kväll! Samah messa att hon skulle åka hem snart, ännu dystrare. Inget emot henne, men jag är hellre i lägenheten själv ikväll. Det är både tyst och skönt, men dystert.
Julia är på konfa läger, undra hur hon har det? Skulle inte kunna tänka mig att vare ute i skogen 3 mil härifrån, lära känna sin konfa grupp ännu bättre, leka lekar och ha präster runt om sig. Mjo, nej det lockar inte alls. Men Julia är ju stört skön, så hon gör nog det bästa av saken. Går jag och lägger mig nu, så kommer jag att vakna jättetidigt imorgon och det vill jag inte. För då kommer dagen gå sådär äckligt segt! Puss på er lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0