Hello lovers!

Dagen idag har varit hyffsat bra. Våran kemi lärare var sjuk idag och vi har ju kemi sista lektionen, så fick arbeta valfritt utan lärare. Gött som fan! Jag, Amanda, Cely och My gjorde ifall klart frågorna som var obligatoriskt att göra och sedan bara snackade vi resten av lektionen. Senare idag skall jag vara med Cely, Julia och Jonelia. Vad vi skall göra riktigt, vet jag inte. Men det återstår och se. Är väldigt kyligt ute också, inte skoj. Är ensam hemma med Zarah och Samah. Nu kom precis min lillebror och hans kompis in och skall spela tv-spel. Mamma och pappa är i Göteborg. Ingen aning om vad dem gör där, men dem bad mig bara att ta hand om min lillebror och huset. Ingen skola imorgon och det är underbart. Fick förövrigt mina omdömmen idag, äsch jag är inte alls nöjd o rätt ut sagt, det gick åt helvete i vissa ämnen. Mjo, bara att fortsätta att le och kämpa. Vi fick ut våra utvecklingssamtal lappar ut idag också, så snart blire samtal. Undrar faktist vad mamma och pappa kommer tycka om mina betyg. Men vafan, det är mina betyg och varför skall alla lägga sig i och pressa en? Jag gav upp hoppet om att gå på gymnasiet idag också. Suck! Jaja, skall försöka att hålla humöret uppe idag, trots betygen och att jag är trött. Ha en fin dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0