Gilmore Girls

Hej! Nu har jag kollat klart på två avsnitt av How I meet your mother. Sjukt roligt! haha. Barney är väldigt speciell, men alla är la speciella på sitt sätt? ;) Jag funderar på att lägga mig och vila lite. Kollar på Gilmore Girls lite då och då, för TVn är på. Dricker även Monster energi dryck sak. Gott faktist! Föredrar blå istället för grön. Julia skulle höra av sig om hon kunde göra något ikväll, för att hon måste plugga eftersom att hon har något HK prov imorgon. Plugga på bejb! Kanske jag också skall göra inan jag lägger mig och vilar lite? Nja.. :) Pusshej! Jag har blivit så emot att plugga nu för tiden, vad har hänt med mig?!





Kommentarer
Postat av: stephanie

hello aliiiciiaa,.. soorry min kompis har gått ut kunde inte svara ska käka å chilla hörs sen okej (L)

2009-03-02 @ 17:10:20
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0