Funny.. or is it?

Hej mina kära.. När jag tvättade bort mitt smink innan, så upptäckte jag att jag har väldigt torr hud. Oh, my god! Inte igen! Det är så jobbigt och otroligt fult. Jag har så torr hud att det till och med syns. Jag är ledsen och besviken. haha! Nej, men jag använder ju hudkräm varje morgon och kväll, så det borde la gå över snart. Förhoppningsvis. Men inget kul och ta på huden, för det är så torrt. Annars brukar min hud vara så len att det är så härligt och kunna ta på den. Mjo, på tal om annat så längtar jag till sportlovet. Då skall jag färga mitt hår blont. Längtar så otroligt mycket. Men dock så vet jag inte om det kommer att färgas direkt, eller om jag kommer få färga det ett par antal gånger. Eller ah, det är ju jag medveten om att jag kommer få göra, men tänk vad det kommer att slita på håret. Åh, bara tanken skär rakt igenom. Men vill man vara snygg, så får man lida. Right? Samah messa och sa att hon sover över istället, ha ha. Var ju nästan det jag tänkte! Nu skall jag lägga mig, god natt!

Kommentarer
Postat av: stephanie

aliicia sportlovet har la varit de va la i feb =P hahaha mumma blondiie again ;) me like

2009-03-14 @ 11:44:28
URL: http://lastephaniie.blogg.se/
Postat av: Aliaa.

haha, ah. Jag menar påsklovet!

2009-03-14 @ 12:50:53
URL: http://septembertarky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0