Elise Ryan

Mina kära syskon som läser min blogg, jag vill ha en Elise Ryan klänning när jag fyller år. Det är bara och meddela det till mina föräldrar. haha! Senast de frågade mig vad jag önskar mig, så svarade jag bara pengar eftersom att jag nog inte skall åka utomlands i sommar, så de kan lika bra ge mej dom pengarna som de skulle satt på min resa. Och nu är de helt insatta på att ge mig pengar. Och idag sa Zarah att hon visste vad jag skulle få i födelsedagspresent. Försökte pressa ut det ur henne, men det gick inte. Fan! Jag vet ifall att jag kommer att få pengar, det är något jag alltid får. Åh, jag längtar så mycket till min födelsedag nu! Samah fyller även år i april och då fyller hon 18 år. Som hennes lillasyster så har jag plikt att köpa något väldigt fint eftersom att hon endå fyller 18 år. Hon vill ha pengar och klackar vet jag, men mjo jag vet inte. Skall försöka att hitta något mycket bättre! ;)

Kommentarer
Postat av: Zara

Åh vill också fylla år :( Jag vet att du vill ha en sån klänning och det får du av oss också=D

2009-04-01 @ 09:28:49
URL: http://justlovemyself.blogg.se/
Postat av: Samah

Jag vet också vad jag skall handla till dig hehe:)

2009-04-01 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0