Det var du som gav mig hopp.

Hej! Nu är jag uppe igen, eller jag har varit uppe i någon timma snart. När jag vaknade så hade jag absolut inget och göra, visst plugga men det kunde jag göra senare tänkte jag. Så jag bestämde mig för att städa i min och Samahs lägenhet. Det var inte så stökigt, men det fanns kläder lite här och där. Så nu är det gjort och det är skönt! Så är det fint tills helgen och framöver förhoppningsvis. Vi har ju en tendens att göra rummen väldigt väldigt stökiga. Och, jag förstår inte hur? Plus så har vi massa kläder som ligger precis överallt som vi nog inte ens använder. Men dom ligger där bara för att finnas, men nu är de borta. Såg att Samah hade laddat ner Valkyria på datorn, så jag skall strax se den. Sedan blir det plugg och i hopp om att jag skall bli bättre. Fy! Jag får inte anstränga mig. Men vi hörs! Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0