Ångest

När jag inte bloggar lika ofta som jag brukar. Men känns inte riktigt som att jag haft tid eller haft ork till det heller. Men nu är jag här igen och bloggandet kommer sakta men säkert tillbaka. Idag/ikväll har jag varit med Linette, Julia, Cely, Joneliua och Emilia. Det var hur trevligt som helst och vi har alltid så roligt tillsammans. Dock slutade kvällen väldigt tidigt, redan vid halv elva fick vi ta bussen hem. Fan vad arg jag blev pga en person så slutade kvällen tidigt. Eller mjo, vi blev nog alla sura. Men vissa människor är ju som dem är! Men vi hade ifall jätteroligt. När jag kom hem vid elva så var jag mest trött och sur. Var så otroligt rastlös, men fanns direkt inte så mycket att göra. Messade med Julia och var med Zarah. Jag pluggade även och då är det illa. Nu ligger jag här ifall i min säng, har tvättat bort sminket och kollar på film. Skall strax lägga mig o sova. Skönt! Imorgon ville Zarah och min lillebror att vi skulle till Kaskad och bada. Så får se om jag orkar upp imorgon bitti. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0