090330

Hej! Nu är det två dagar kvar och sedan är det en ny månad. Tiden går så fort, det är helt otroligt! Och snart fyller Samah år, jippi! Igår kväll så gick vi ut en sväng, jag, Zarah och Steph. Men sedan bestämde vi oss för att gå in och kolla på film. Mjo, blev la inte så mycket film eftersom att jag och Zarah somnade. Fast Steph gick sedan hem. Jag hade satt väckarklocka på min TV och allting. Var så jävla säker på att jag hade ställt om klockan, men nu i morse så vaknade Zarah vid åtta och ba " OMG, Aliaa klockan är åtta. Du kommer att missa skolan. " Och dum som jag är ( ibland ) så märkte jag att jag inte ALLS hade ställt om klockan på TV. Så den sattes på vid ungefär fem över åtta istället. när den egentligen skulle börja ringa vid fem över sju. Så jävla typiskt! Fick panik och messade Cely, men var ju ingen ide för att jag skulle endå inte hinna till bussen som vi skulle ta till gymnasiet. Så nu sitter jag här hemma och skall strax dricka te och umgås lite med Samah. Jag sminka mej och så också, sedan bege mej till skolan och bortförklara mig. För köra den klassiska " Jag har försovit mig.. " haha. Fast sa det till mamma och inga reaktioner därifrån, bara att jag var tvungen att gå till skolan endå och berätta det till min lärare. Great! Nejl nu skall jag dricka te. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0