090329

God morgon! Igår blev det en chill kväll med Cely. Vi är otroliga tillsammans. Hon var ensam hemma och gud vad vi skrattade. Går knappt och få tyst på oss. Misstänker att man blir som man umgås. Sedan när jag kom hem, så satt Zarah i mitt rum och såg ut som att hon skulle döda mig och brast ut i " FYFAN VAD JAG HAR HAFT TRÅKIGT! " haha. Jag tyckte så synd om henne och hon ville upp till Frölich, så jag gick med henne. Vi ringde Julia några gånger, åh tyckte så synd om henne. Hon kunde knappt prata. Men sedan fick jag ett sms av henne vid 3 inatt och hon bad om ursäkt. Så jag ringde upp henne, så hon fick berätta om sin helg. Jag och Cely har nämligen inte träffat Julia sedan fredags och då är det illa. Vi träffas alltid på helger, men dock så hade vi ju andra planer i helgen så då gick det inte. På tal om det, så skall jag och Cely med på serbisk ( tror jag det var. ) fest på lördag med Jonelia och Julia. Dock väldigt pinsamt, men det återstår och se hur det kommer att gå. Dem är tvungna att lära oss att dansa som dem gör! Men mjo, kan tänka mej att det faktist kan bli kul endå om man har lite alkohol i sig.

Senare på dagen skall jag vara med Julia och Cely. Julia och jag hade bestämt för ett tag sedan att vi ville på Cirkusen idag, men nu vet jag inte om den blir av. Tror fortfarande att Julia vill. Kommer vi in där helt stora, så är det bara massvis med ungar där. haha! . Annars så kommer vi säkert bara att chilla. Nu skall jag börja fixa mig och sedan plugga! Pusshej

För er som inte vet, ändra fram klockan en timma framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0