090328

God morgon! Jag trodde inte att jag skulle vara uppe så här tidigt, men jag har varit vaken sedan 9 på morgonen ungefär. Min moster är ju här som sagt och skall nog vara här hela helgen ut och har med sig sin son på 2 år och sin dotter på några månader och dem är så jobbiga. Helt seriöst, fyfan man kan ju inte ens sova. Och, vi är inte ens i samma lägenhet och jag hör dem endå. Tillslut fick jag damp och gick och sade till dem att lugna ner sig, men tror ni att dem gjorde det? Nej! Så jag är rätt så trött, men skall strax duscha och förhoppningsvis bli lite piggare.  Kom hem vid 3- halv fyra i morse och var ganska död. Sov med sminket på för att jag inte orkade ta bort det. Det var ifall en rätt så trevlig kväll, trots vissa saker som hände.

Lördag idag och jag har ingen aning om vad jag skall göra. Kanske vara med Julia och Cely ikväll! Annars kommer jag säkert vara med Zarah och Steph.   Vi hörs senare. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0