090327

Hej på er! Nu är jag hemma ifrån skolan, dock tidigare men what ever. Mitt kemi prov gick bra idag och det känns så skönt! Skoldagen har fått väldigt fort också, missade musiken bara. Jag är hemma med Zarah och väntar på att mamma skall bli klar med maten. Efter det skall jag hoppa i duschen och duscha. Sedan fundera ut vad man skall ha på sig osv. Zarah vill ha på sig mina nya klackar. Jag skall inte använda dem själv, för att det är sådant fult väder ute och de kommer säkert bli fula och smutsiga. Annan sak med Zarah, som är lite mer vann med att gå i klackar. Jag som egentligen inte vill använda dem, för att dem är föör snygga. haha, men skall nog vara snäll för det. Imorgon blir det kalas i Göteborg, frågan är ju bara om jag verkligen skall med eller inte? Mjo, det återstår och se. Nu ropar mamma. Vi hörs ikväll! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0