090325

Hello bloggen! Skoldagen har varit helt okej. På musiken idag så övade vi inför Kultur Kalaset. Det gick så jävla bra och jag tror att det kommer att bli otroligt bra! Har dock inte sett den andra gruppen, men kan nog tänka mej att den också är bra. Får verkligen in känslan och är lite smått nervös över att det är snart. Eller mjo, snart och snart. Annars har dagen bara flytit på, inget märkvärdigt. Zarah kom till skolan idag ifall med goda nyheter och jag kan inte bestämma mig om jag skall göra det ena eller det andra. Lite svårt, men mjo. Att göra val är la inte alltid enkelt! Imorgon har jag prov och på fredag. Buhu, jag orkar inte plugga längre. Fyfan, det är en av de sakerna jag gjort mäst i år, hittils. Men bara att ta tag i kragen och sluta klaga, för jag måste plugga endå. På fredag skall jag njuta, njuta och NJUTA när skoldagen är slut! Pusshej lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0